By: Mama FaMi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 27-Dec-2006 22:22 Email | Share | Bookmark
CHINTECHE TRIP (1) : DEDZA --> SALIMA

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hi everyone, how are you guys doing? I do hope that everybody is keeping well.

We are back in Blantyre yesterday evening. Reached home at around 8.30 pm. Was really exhausted. So for this entry, I won't be writing much, but will just post the photos that I took along the way to our holiday destination, somewhere up north. Will write more later. Meanwhile, just enjoy the photos, mostly taken along Dedza road towards Salima.....

Till later.....take care....








DOLLY!

Ceritamu, ceritaku...
Quote:
1. Julia>> Thanks Julia...alamak...kasi chanlah mama nak switch mood dulu...hehehe....
2. yangmazni>> Mama dah taruk notis kat pintu, kata nak gi makan angin. Esh, kalau sejuk-sejuk tu, dok rumah lagi best kan....sini tak de salji...tak pe la, tengok je la salji kat fp orang lain.....
3. ~F&Z~>> Pemandangan di sepanjang jalan memang soothing...sampai kadang-kadang leh terlelap..hehehe....
4. aunidayini>> Mama dah boh poster dah kat depan 'rumah', mungkin Aunidayini tak perasan kot.
5. sahar+zabar=wani&mimi zabariahhassan@yahoo.com>> Hijau dan biru yang mendamaikan...hehehe!
6. nic>> Cuba tengok betul-betul, kot ler ternampak ada zebra ke girafah ke kat celah celah hijau tuuu...
7. hanieliza>> Memang seronok bercuti kak. Akak ni memang VVIP...sokmoh je busy...
8. rosleenda rosleenda66@yahoo.com>> Jadi juga Lin bawak anak-anak bercuti ye. Kalau kami di Melaka, leh gak lepak sama. Pergi makan ikan bakar tak?
9. Ida ida@medix.com.my>> Begitu bagus sekali imaginasimu itewwww.....
10. mar chempaka_sari1@yahoo.com>> Drivernya yang dengan rela hati mendrive...kami pun on je la! Tapi mama pun tak tidur tau walaupun mata terasa amat mengantuk. Kesian pulak kat dia...
11. rozzan>> Yup...very peaceful scenery indeed! Boleh lapang gak fikiran!
12. mummy jam>> Betul tu mummy....cam holiday mummy gak kan?
13. hellikonia>> Kesian kat diorang tau...nak makan pun tak cukup, cam manalah nak pasang Astro...tv pun tak de....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net